Výprodej!

SKU: w10875

Štítky: odrážejí vesta, bmx představec, cyklistické vesty, cyklistické cyklistika bez rukávů, diomo reflexní taška, cyklus led vesta, bunda bez rukávů, myš reflexní taška, reverzní vesta, vzor reflexní taška, kolo mtb.

304.55 Kč 176.64 Kč

Dostupnost: Skladem

Popis produktu

Bezdrátový Cyklo Vesta směrových Led Reflexní Vesta Usb Nabíjecí Koni směrovka na Koni Příslušenství Kapacita MTB bike taška Bezpečnostní LED Světlo směrovka Vlastnosti: *1. Vysoce kvalitní nepromokavá tkanina, s dobrou odolností proti vodě, účinně zabránit déšť. *2. LED dálkové varování batoh je jako dopravní signál; když chcete odbočit doleva nebo doprava nebo se zastavit, odpovídající signál bude odeslána prostřednictvím dálkového ovládání. *3. Bez ohledu na to, den a noc, na koni výstražné světlo připomene, že lidé kolem, takže jsou bezpečnější. *4. Mobilní dálkové ovládání design, jednoduché a kompaktní, snadné použití. *5. To má 4 LED signály: vlevo, vpravo, vpřed, zastavit, odbočit signál nouzový signál, která řidiče upozorní, aby vzdálenost. *6. Snadno ovladatelný, bezpečný, elegantní styl a jedinečný vzhled, aby se vám vyniknout. *7.Vnitřní vrstva obsahuje Čistý tašku, která pojme potřebné předměty Specifikace Produktu: Vhodné pro použití: jízda na kole, kempování, turistiku, horolezectví, výlet, denně volný čas Hlavní funkce: jízda na kole, horolezectví, cestování, světlo, volant, indikátor světla, 2.4 G bezdrátový signál led jezdecká vesta velikost Výrobku: 250*250mm Balení: nylon Funkce: směrové světlo a parkovací upozornění Shell materiál: PC+ABS způsob Komunikace: bezdrátová frekvence 2,4 GHZ Ovládací vzdálenost: 3m Batoh/Přívěsek: Nepromokavé tkaniny, Pracovní doba: 12-15H doba Nabíjení: 3H (s LED indikátorem) Dálkové ovládání baterie: 2xCR2032 (built-in) Přijímání baterie: 4.2 V, 650mAh lithium baterie Instrukce typu: odbočit vlevo, odbočte vpravo, dopředu, zastavit pohotovostním režimu Seznam Produktů: 1 LED indikátor, balení, 1 dálkové ovládání, 1 dálkové ovládání držitele karty, 4 kabelové svazky, 1 USB kabel, 1 výtisk návod k použití Upozornění: 1. Všechny obrázky byly odborně opraveny, ale vzhledem k různým okolního světla a zobrazení různých nastavení zařízení, může tam být nějaké odchylky v obrázky a předměty samy o sobě. Prosím pochopit. 2. Data jsou měřeny ručně, může tam být nějaká odchylka, ale to nemá vliv na použití.

Specifikace

• Číslo Modelu: LED Cyklistika Vesta
  • Svrchní Typ: Vesta
  • 1 * Výtisk návod k obsluze: reflexní oblečení
  • Tkanina Typ: Plátno
  • Funkce: Reverzibilní
  • noc na koni: reflexní vesta
  • Sport Typ: Cyklistika
  • Fit: Hodí věrný velikosti, vezměte si normální velikost
  • Materiál: Polyester
  • Pohlaví: MUŽI

0 Recenze Jízda na kole Reflexní Vestu Bezdrátové Zase Signál, LED Světelný Varovný Batoh Přívěsek Světelný Paket Výstražná Vesta MTB Bike Taška